"I didnt intend to be here. To attend this course, I missed a concert where my daughter would be singing in a choir the 9th Symphony of Beethoven. I hope she will forgive me for this.
The main reason I'm here, it's because I've been guided to this place by a remote viewing experience; so, I've been guided here by some Energies that are much higher and greater than myself, and to whom I feel deep respect.
These last days, I've been trying to understand what do these energies expect from me. Now, I have found the answer.
I'm here to manifest a desire. I'm not going to wish anything for myself. The Universe has given me much more than my highest expectations.
We are a group of very special people. We came here from many different countries, and I'm sure we all have walked a long path to be here today. And, just like us, at this very moment, there are many other groups like ours, all around our planet, working hard for a big shift in the rising and expanding of human consciousness.
None of us came here by chance. My intuition tells me, we are a group of souls, who have been joining in many other previous lives, trying to achieve something we had longer forgotten. The time has come now for us to remember who we are and what we came here for. We are spiritual beings, living temporarily in a physical body.
My desire is that all Humanity rises up from the long ages of darkness and reaches out for the highest light of the Great Cosmic Consciousness we all share, remembering our divine origin and our original purpose of creating a new Heaven and a new Earth.
I trust all and each one of you to help me with this SYNCCREATION and I don't accept anything less than the fulfilment of my desire.
This is the right time, the right place and the right moment. Let's do it. We've got the POWER!"
SyncCreation Portugal
27/05/2008
My dear SyncCreators,
For several years I've been wondering who were these Energies sending me messages during my altered states of consciousness. After I came back from our manifestation course I was formally introduced to them. As Dr. Joe had told me, these are very high, spiritual energies and I'm not alone.
The arches of Cordoba that guided my footsteps to this course symbolize the many Gateways that were opened that day of my healing circle, allowing these Energies to descend and anchor all around our planet. They are now among us and ready to help us through these last years of this hard transition from darkness to Light, in which we and our Mother Earth will ascend to a higher dimension.
The critical mass necessary to allow a paradigm shift has been achieved and the process is now irreversible. The results will be visible and touchable at a short term.
Thank you all for helping me with such an important task. Without you this wouldn't have been possible. Keep the channel open.
God bless you
"Eu não tencionava estar aqui. Para participar neste curso, eu perdi um concerto em que a minha filha iria cantar no coro a 9. Sinfonia de Beethoven. Eu espero que ela me perdoe por isto.
A principal razão porque estou aqui, é porque eu fui guiada até este lugar por uma experiência de visão remota; portanto, eu fui guiada até aqui por Energias que me são muito superiores e elevadas, pelas quais eu nutro um profundo respeito.
Nestes últimos dias, tenho tentado compreender o que estas Energias esperam de mim. Agora, já¡ encontrei a resposta.
Eu estou aqui para manifestar um desejo. Não vou pedir algo para mim própria. O Universo tem me dado muito para além das minhas melhores expectativas.
Nós somos um grupo de pessoas muito especial. Nós chegámos aqui, vindos de muitos países diferentes, e eu tenho a certeza que todos percorremos um longo caminho para cá chegar. E, tal como nós, neste preciso momento, há muitos grupos como o nosso, à volta de todo o planeta, trabalhando arduamente para alcançar uma grande mudança na elevação e expansão da consciência humana.
Nenhum de nós está aqui por acaso. A minha intuição diz-me, que nós somos um grupo de almas, que se tem encontrado ao longo de muitas vidas, tentando concretizar algo há muito olvidado. Chegou a hora de recordarmos quem somos e porque estamos aqui. Nós somos seres espirituais, vivendo temporariamente num corpo físico.
O meu desejo é que toda a Humanidade se erga desta longa era de trevas e alcance a Luz mais elevada da Grande Consciência Cósmica que todos nós partilhamos, recordando a nossa origem divina e o nosso propósito original de criar um novo Céu e uma nova Terra.
Eu confio em todos e em cada um de vós para me ajudardes com esta SINCCRIAÇÃO e eu não aceito nada menos que a realização plena do meu desejo.
Este é o tempo, o lugar e o momento certos. Vamos fazê-lo. Nós temos esse PODER!"
SyncCreation Portugal
27/05/2008
Meus caros SincCriadores,
Ao longo de vários anos, eu interroguei-me quem seriam estas Energias, que me enviavam mensagens durante os meus estados alterados de consciência. Depois de regressar do nosso curso de manifestação, eu fui-lhes formalmente apresentada. Tal como o Dr. Joe me havia dito, estas são Energias muito elevadas e espirituais, e eu não estou só.
Os arcos de Córdova, que guiaram os meus passos até este curso, simbolizam os muitos Portais que foram abertos no dia do meu círculo de cura, permitindo a descida e a ancoragem destas Energias à volta de todo o planeta. Elas estão agora entre nós e prontas para nos ajudar através destes últimos anos de árdua transição das trevas para a Luz, em que nós e a nossa Mãe Terra ascenderemos a uma dimensão superior.
A massa crítica necessária para permitir uma mudança de paradigma foi atingida e o processo é, agora, irreversível. Os resultados serão visíveis e palpáveis a curto prazo.
Muito obrigada por me terdes ajudado nesta tarefa tão importante. Sem vós, isto não teria sido possível. Mantei o canal aberto.
Deus vos abençoe
Madalena Costa